Vključujoča šola – vključujoč fizični prostor

V drugem letu vključenosti v razvojno nalogo ZRSŠ bomo dajali poudarek medsebojnemu povezovanju strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse, usklajene z individualnimi potrebami in zmožnostmi učenca, ki temelji na formativnem spremljanju in spodbuja optimalen razvoj posameznika. Strokovni delavci bodo v učni proces vključevali glas učenca, tako, da bodo spodbujali aktivno vlogo učencev pri učenju, jih vključevali v sooblikovanje učnega procesa, jim omogočali medvrstniško sodelovalno učenje ter sooblikovanje fizičnega učnega prostora, pri čemer bomo uresničevali zastavljene cilje razvojne naloge. Potekali bodo strokovni pogovori z učitelji in ravnatelji, imeli bomo predstavitve dobrih praks, izvajali mreženje med strokovnimi delavci in šolami ter kolegialne hospitacije.  Koordinatorica projekta na šoli bo učiteljica Urška Breznik. 

Dostopnost